Member details

Rietveld

Rietveld
Rietveld (212)
Join

Sort by: -Old first- | New first

11 Jan 2007, 21:47
Waar ga je naar toe op vakantie, of moet je afstuderen, of ga je een huis kopen, of trouwen/samenwonen, of je rijbewijs halen etc. etc. laat het hier weten als je dat wilt.

Veel succes en tot HYVES!
26 Jan 2007, 09:56
Ja laten we weer een actief topic starten!
Ik ga dit jaar afstuderen, en wel in Engeland! Nog maar 2 weekjes NL en dan vertrek ik voor 5 en n halve maand naar Derby!
En wat gaan jullie allemaal doen in 2007?!
27 Jan 2007, 09:40
Ik hoop dat dit jaar een minder hectisch jaar wordt. Wel nog veel doen in ons nieuwe huis en in de zomer lekker op vakantie! lekker genieten en veel leuke dingen doen. In Maart beginnen Sander (broer) en ik aan ons Golf vaardigheids bewijs!!!!! Erg veel zin in.... Eind Februari lekker hoteletje pakken in Maasstricht samen met Angelique.
18 Feb 2007, 20:19
Hallo allemaal,

Tja, ik had eigenlijk beter kunnen zeggen wat gaan we dit jaar niet doen. Ik heb nog zoveel te doen.... Maar goed ik ga eerst samen met vrouw en kind eind februari t/m begin maart ff lekker naar de zon:flying: en wel naar Bonaire:shining: :snorkling: . ff lekker de :(() winterdip uit me halen en me opladen voor weer een nieuwe type cursus. Jaja, lekker weer 10 weken in de schoolbanken:yawn: om vervolgens alles te weten van een MD11. Dit is zo'n 3 motorig vliegtuig die je wellicht weleens gezien hebt.

Ook willen mijn broertje Guido en ik dit jaar ons GolfVaardigheidsBewijs gaan halen, zodat we lekker overal kunnen gaan golfen.

Nou en voor de rest zie ik het wel. Voorlopig vindt ik dit wel ff genoeg.

Groeten en ik ben benieuwd wie er volgt...?
20 Jun 2007, 19:28
k ben net teurg van examenreis naar kreta, t was echt :breakdance: supergaaf volgend jaar zeker week. vorige week gehoord dat ik geslaagd ben voor de HAVO dus de weken van feesten zijn begonne:cheers:
na de lange vakantie ga ik aviation engineer:flying: doen aan de HvA in amsterdam. verder ga ik nog een keer kampere met een aantal vrienden om nog ff een weekje te feesten:shakeit: aan het einde van de vakantie.
9 Nov, 19:44
Hallo allemaal,

Even een terugkoppeling op mijn eerder geschreven verhaaltje.

Inmiddels zijn mijn broertje en ik geslaagd voor ons GVB (Golfvaardigheidsbewijs) en kunnen we nu overal lekker gaan golfen.

Verder ben ik in augustus begonnen met een 4 jarige deeltijd opleiding Technische Bedrijfskunde aan de HvA in A'Dam. Dus elke maandag middag/avond naar school. Dus Kevin misschien zien we elkaar nog wel.

Tot zover deze up-date. Gr Sander

Subject Started by  Replies   Last 
Guido
6 Saturday, 19:15
Hendr!:beard:
0 Friday, 21:31
Sander Rietveld
34 4 Jul, 22:30
Boni
2 26 May, 13:05
Jorgen
6 26 May, 13:03