Member details

Rietveld

Rietveld
Rietveld (212)
Join

Sort by: -Old first- | New first

28 Jul 2006, 14:46
Een echte Rietveld heeft een Rietveld shirt.
Nee, ik heb zelf geen commercieel belang bij deze site. De Rietveld kleding lijn kwam ik per toeval op het spoor een jaar of acht geleden in Italië. De surfkleding, t-shirts, shorts, zijn ook in een aantal winkels te koop, en online bestellen kan natuurlijk ook. Bij onze Rietvelden is dit merk niet meer weg te denken. (zag bij de foto's op deze site al een aantal artworks van RietveldUSA.)
www.rietveldusa.com
30 Jul 2006, 12:10
De Artworks zijn van rick rietveld heb zelf ook 2 shirts zijn ook redelijk betaalbaar, alleen moeilijk te krijgen in nederland ik ken maar 1 winkel op de damstraat in A´dam die ze verkoopt en die hebben ook nog eens heel weinig.
31 Jul 2006, 08:52
Des te mooier dat je nu online kunt bestellen. Shipment komt uit Italie en is dus met 2 werkdagen al in NL.
12 Jan, 21:58
Het enige dat ik een beetje jammer vind van het merk, is dat er op de damesshorts niet zo mooi RIETVELD staat, en daar ging het me nou juist om!!! Helaas :'-( :'-(
21 Mar, 16:27

Ik kan natuurlijk niet achter blijven en hier ook een reactie op geven. Ook ik, als echte Rietveld, ben bezeten van het merk Rietveld, shirts, petten, shorts posters noem het maar op zijn aanwezig. Op de site rietveldusa.com staat ook vermeld welke winkels in Nederland ze verkopen...dat zijn er heel wat...bestellen via de site kan natuurlijk ook, zelf doe ik dat ook via Italie en dat werkt perfect.
22 Mar, 19:06
:blink: Mijn nieuwsgierigheid is gewekt...:sortof:
Alleen:
Wat ik ook probeer, ik kan de site niet bereiken. Bestaat deze nog wel?:shrug:
:nah: Ik probeer de link: www.rietveldusa.com , maar telkens weer krijg ik: "De webpagina kan niet worden weergegeven".:mad:
26 May, 13:03
Ik heb net ook al best veel RietveldUSA. per toeval door mijn ouders ontdekt in het buitenland. Wij hebben redelijk wat gekocht in een surfwinkel in zandvoort. weet niet of die er nog is. Maar wat het nu helemaal is. EBAY! Daar heb ik echt veel vandaan. Er zijn een aantal ebaywinkels die het verkopen en ik heb nog geen problemen gehad. Wel goed je maat checken. Ga nu lekker op mijn rietveld strandlaken in de zon liggen.

Subject Started by  Replies   Last 
Guido
6 Saturday, 19:15
Hendr!:beard:
0 Friday, 21:31
Sander Rietveld
34 4 Jul, 22:30
Boni
2 26 May, 13:05
Jorgen
6 26 May, 13:03
Sander Rietveld