Member details

Rietveld

Rietveld
Rietveld (212)
Join

Sort by: -Old first- | New first

13 Jun 2006, 23:14
Ik zal maar met mezelf beginnen.
Ik ben Sander Rietveld en ik ben de broer van de beheerder van deze hyves. Ik ben 33 jaar jong (ahum)
Verder heb ik nog een broer Patrick en een zus Angelique en ben ik getrouwd met Wanja.
Wanja en ik hebben een zoontje, Julian, van bijna twee en we wonen sinds 2001 in Hoorn(NH).

Mijn vader Cees Rietveld komt uit weesp en is bakker van beroep. (nu met de VUT) Hij heeft de bakkerij vroeger van mijn opa overgenomen. Ik wil binnenkort nog een soort van stamboom van de familie maken en op deze hyves gaan zetten. Wie weet is er iemand van jullie nog wel verre familie van mij... je weet het niet.
Mijn vrouw en ik zijn beide werkzaam bij de KLM:flying: .
Zij vliegt als stewardess bij KLM Cityhopper en ik werk als VliegtuigEngineer bij de KLM.

Wij houden erg van de goede dingen uit het leven zal ik maar zeggen, lekker eten, wijntje, feestje, reizen, daar zijn we wel voor te porren.

Sporten: Fitness, Golf, Waterskieen, Skieen, Skaten en ik wil nog leren kitesurfen (dus als je het mij wil leren, laat het me fff weten)
Hobby's: Koken, Klassieke auto's :driving: (rijden en sleutelen), Meubels maken/opknappen, Reizen.

Ik zal nu maar fff stoppen en iemand anders de kans geven.

Veel succes,:typing:
Sander
14 Jun 2006, 22:28
Ik ben dus Guido Rietveld ( "de beheerder" )
26 jaar, broer(tje) van Sander, verder nog een broer en een zus.

Ik woon samen met mijn vriendin Angelique. We wonen (nu nog)in een heel leuk klein grachtenpandje in het centrum van Weesp.

We hebben pas een huis gekocht in Hoorn en krijgen als alles een beetje mee zit 14 juli de sleutel.

Ik ben werkzaam bij www.bvintersell.nl , dat is een aannemingsbedrijf in Amsterdam.
Daar heb ik de functie van hoofd machinale houtbewerking/uitvoerder/timmerman.

Zo vervaardigen wij o.a. kozijnen, ramen, deuren, trappen, keukens (op maat) etc, etc.