Hmm, weinig verbanden hier.. (al is het wel zo dat mijn opa of mijn overgrootvader uit Papekop komt, wat weer dichtbij Polsbroek ligt).
Maar ik ben Pelle Rietveld (en ja, je hebt zowel een Amerikaans merk Pelle Pelle als ook Rietveld.. dus das helemaal top. Ik ben 21 jaar oud, na Boskoop en Hazerswoude-Dorp woon ik nu sinds 2 jaar in Zoetermeer.
Ik studeer op de Hogeschool Rotterdam/HES en dan aan de Randstad Topsport Academie.
Naast mijn studie werk ik als assistent marketing bij een kleine uitgeverij in Zoetermeer.
Ook bij ons is de naam redelijk aan het uitsterven, die druk ligt op mijn schouders. Want mijn vader heeft 10 zussen, daar kunnen we dus niets van verwachten, en 2 broers, die geen kinderen hebben. Vastberaden om een kleine Rietveld op de wereld te zetten ben ik dus wel..

Ikzelf heb 2 zussen, maar 1 ervan heet nu al geen Rietveld meer, want is getrouwd met de slager in Reeuwijk. Ook heb ik een stiefbroertje en een stiefzusje.. maar die heten dus ook geen Rietveld.
Mijn grote passie is atletiek, en dan in het bijzonder de tienkamp. Dit weerhoudt mij er overigens niet van om toch ook wel van dingen als wijn te houden. Maar door mijn sport heb ik al wel een heel stuk van de wereld gezien, dus dat blijft voorlopig wel prioriteit hebben. Hieronder nog een fotootje om ff een beeld te krijgen...