Member details

Rietveld

Rietveld
Rietveld (212)
Join

Sort by: -Old first- | New first

13 Jun 2006, 23:14
Ik zal maar met mezelf beginnen.
Ik ben Sander Rietveld en ik ben de broer van de beheerder van deze hyves. Ik ben 33 jaar jong (ahum)
Verder heb ik nog een broer Patrick en een zus Angelique en ben ik getrouwd met Wanja.
Wanja en ik hebben een zoontje, Julian, van bijna twee en we wonen sinds 2001 in Hoorn(NH).

Mijn vader Cees Rietveld komt uit weesp en is bakker van beroep. (nu met de VUT) Hij heeft de bakkerij vroeger van mijn opa overgenomen. Ik wil binnenkort nog een soort van stamboom van de familie maken en op deze hyves gaan zetten. Wie weet is er iemand van jullie nog wel verre familie van mij... je weet het niet.
Mijn vrouw en ik zijn beide werkzaam bij de KLM:flying: .
Zij vliegt als stewardess bij KLM Cityhopper en ik werk als VliegtuigEngineer bij de KLM.

Wij houden erg van de goede dingen uit het leven zal ik maar zeggen, lekker eten, wijntje, feestje, reizen, daar zijn we wel voor te porren.

Sporten: Fitness, Golf, Waterskieen, Skieen, Skaten en ik wil nog leren kitesurfen (dus als je het mij wil leren, laat het me fff weten)
Hobby's: Koken, Klassieke auto's :driving: (rijden en sleutelen), Meubels maken/opknappen, Reizen.

Ik zal nu maar fff stoppen en iemand anders de kans geven.

Veel succes,:typing:
Sander
14 Jun 2006, 22:28
Ik ben dus Guido Rietveld ( "de beheerder" )
26 jaar, broer(tje) van Sander, verder nog een broer en een zus.

Ik woon samen met mijn vriendin Angelique. We wonen (nu nog)in een heel leuk klein grachtenpandje in het centrum van Weesp.

We hebben pas een huis gekocht in Hoorn en krijgen als alles een beetje mee zit 14 juli de sleutel.

Ik ben werkzaam bij www.bvintersell.nl , dat is een aannemingsbedrijf in Amsterdam.
Daar heb ik de functie van hoofd machinale houtbewerking/uitvoerder/timmerman.

Zo vervaardigen wij o.a. kozijnen, ramen, deuren, trappen, keukens (op maat) etc, etc.

Verder wil ik zeer binnenkort mijn g.v.b (golf vaardigheids bewijs)gaan halen.

wordt vervolgd!!!!:poet:
Groet Guido....
[b]
[/b]
16 Jun 2006, 11:40
Nou ok, als 3de dan maar:

Ik ben Boni Rietveld, broer van Sophie. Mijn gehele naam is Adrianus Bonifas Cornelis Rietveld. Uitleg: In mijn/onze familie worden namen van vader/opa op zoon doorgegeven Adrianus van mijn vader (Adrianus Bonifas Maria, voornaam ook Boni) en Cornelis van mijn opa (Cornelis Frederik Willem, Cornelis wordt vaak Cees).

Verder iets over mijzelf:
Studeer in Amsterdam Economie en schrijf nu mijn scriptie bij de Rabobank over sportsponsoring. In oktober ben ik klaar, EINDELIJK! En ga dan voor onbepaalde periode het buitenland in.
Verder hou ik me bezig met wind-, golf, en kitesurfen (kiten in beginnend stadium dus kan geen les geven ;-) ) en nog hockey,tennis, skiën en eigelijk te veel om op te noemen!

Wie volgt?
En tot hyves, Gr Boni
30 Jun 2006, 12:39
hier is nr 5!

Ik ben Christel Rietveld, ben 31 jaar en woon in Haarlem.

Ik ben stewardess bij KLM Cityhopper, idd ja, ik ben een collega (en cursusgenootje) van Wanja!!
De wereld is klein..

Voor de rest hou ik van dezelfde dingen als alle andere Rietvelds hier, een wijntje, zon, strand etc. Ben ook gek op reizen (ik heb dus de ideale baan!) en ik ben niet echt sportief, hahaha..

Nou dat was het denk ik wel..
Wanja, ik mis alleen jou biografie nog;-)

groetjes
Christel
4 Jul 2006, 14:33
Ik zal het maar eerlijk bekennen, eigenlijk ben ik geen echte Rietveld...maar een aangetrouwde. De "koude kant zeg maar". Mijn meisjesnaam is Kleuters en ook in die naam vind ik bijna geen echte familieleden, behalve mijn vader en mijn broer dan. Hoe zit dat dan denk je misschien, ik stam af van de Fam. Klöters (spreek je hetzelfde uit). Maar mijn vader heeft zijn naam voor mijn geboorte veranderd naar Kleuters. Mijn moeder vond dat nodig, omdat ze ons de frustratie wilde besparen als er weer eens iemand de naam verkeerd uitsprak..."Mevr. Klooooooters aan de beurt". Vandaar! Tnx Mom! Inmiddels is de naam door mijn oom Jacques aardig ingeburgerd (schrijft boeken en presenteert oa Andermans Veren).
Ik heet omdat ik met Sander ben getrouwd dus Rietveld-Kleuters.
Maar een beetje Rietveld heb ik wel in me, want mijn passie is kunst. Ik schilder en af en toe probeer ik ook te beeldhouwen. Mijn droom is om kunstenaar te worden. Wie weet, mijn naam heb ik mee! Verder heb ik het erg naar mijn zin als Stess bij KLC. Ik hoop binnenkort eens samen te vliegen met mijn naamgenootje Christel Rietveld,gezellig!
Groetjes Wanja

18 Jul 2006, 11:54
Hoi allemaal!
Ik ben Desiree Rietveld en ben 18 jaar.
Ik heb net mn vwo afgemaakt en ga na de zomer beginnen met een studie bestuurskunde aan de uni in Nijmegen!
Verder over het 'rietveld zijn'
mn pa heeft 2 zussen en zelf 1 zoontje.. de enige rietveld dus nog ;-) (in onze tak dan zeg maar..)
verder vind ik deze hyve een cool idee!
succes verders
liefs, Desiree
18 Jul 2006, 23:34
Zo, nog een Rietveld aan het woord.
Ik ben Marcella Rietveld, 19 jaar en woonachtig in Polsbroek (Gouda-Utrecht, voor een indicatie).
Mijn opa was meubelmaker misschien dat Gerrit nog niet eens zo ver weg uit de stamboom is! Geen idee eigelijk.
Verder studeer ik International Business and Languages in Utrecht, volgend jaar hoop ik af te studeren.
Net als alle Rietveldjes hier, hou ik dus ook van het goede leven, een wijntje, reizen, feestjes en ga zo nog maar ff door!
Zo, dat wast wel zo'n beetje!
Who's next?

Liefs Marcella
20 Jul 2006, 16:38
Ik ben Corina Rietveld 18 jaartjes jong en woon in het kleine dorpje
's-Gravendeel in Zuid-Holland . Verder heb ik net mijn diploma telefoniste/receptioniste gehaald en ben ik op zoek naar werk . Ik heb 1,5 jaar een vaste relatie en we zijn druk bezig om te gaan samenwonen . Verder geniet ik ook van het leven en hou ik wel van feesten en leuke dingen doen .
Nou dat was het wel zo'n beetje .

Liefs Corina
31 Jul 2006, 21:25
Dan stel ik mij ook maar voor. Kijk eigenlijk nooit hyves mail, pure toeval.
Maar goed

Matthijs Rietveld 18 jaar uit Soest. Ben dit jaar geslaagd voor mijn Havo Diploma en begin na de zomer aan mijn studie media en entertainment in Haarlem aan de Hogeschool InHolland. Van plan om woonachtig te geraken in die omgeving. Tot nu toe zonder succes;-)
Momenteel werk ik als Kookassistent in een kookstudio en receptionist bij een uitgeverij. En werk ik af en toe in een callcenter en pleeg ik wat belletjes.

Verder heb ik nog 2 rietveld broers (waarvan 1 een tweelinghelft) en een rietveld zus. En wat misschien wel interessant is voor Sander en Guido, onze familie heeft een stamboom die ergens vanuit 1600 bla bla stamt, met erg veel namen en mensen. Het is geloof ik 48 pagina's lang.

1 Aug 2006, 19:21
De volgende in dit lijstje is Marilyn Rietveld, overigens een nichtje van hier bovenstaande Chantal Rietveld. Ik ben 19 jaartjes en studeer momenteel aan de HRO/Hes.
Groetjes aan alle Rietveldjes
Cheers
Marilyn
11 Aug 2006, 17:26
Wat leuk een Rietveld-hyve!!
Ik ben Aafje Rietveld, het nichtje van Boni hieronder (en van zijn zus Sophie) en de zus van Sebastiaan.
Ik ben alweer een tijdje geleden afgestudeerd en werk als advocaat in Den Haag. Verder getrouwd met toch wel een van de leukste mannen die ik ken, Derk Jan Nauta, alweer twee jaar. Maar mijn eigen naam gehouden, natuurlijk!
Boni vergeet trouwens iets, wij zijn niet eens zo verre familie van Gerrit. Gerrit was de broer van de vader van onze opa. Onze oud-oud-oom dus, als ik het goed heb...
Groetjes,
Aafje
4 Oct 2006, 14:51
Dan ben ik de volgende in de Rietveld-lijn...
Ik ben Marjolein Rietveld, 19 jaar, woonachtig te Polsbroek, en ja een nichtje van Marcella en Renske, en de zus van Irene (zoek op deze hyve en je vind ze).
Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik aangenomen ben bij de politie, dat houdt in dat ik in november start met de opleiding:-d :cheer:
Verder werk ik bij een ontzettend leuk bedrijf www.spelverhuur.nl bekijk het zelf maar...en kom vooral een keertje langs! Buiten dit alles om hou ik van sport (voetbal, paardrijden, hardlopen) en natuurlijk van een wijntje, een feestje en een vakantie!!
Who's next??
4 Oct 2006, 16:55
Om de polsbroek rietveldjes even te vertegenwoordigen ben ik de volgende!
ik het het nichtje van marcella en renske en het zusje van marjolein (bovenstaand)
Ik ben 17 jaar oud en wordt 1ste kerstdag (bijna!!) eindelijk 18:driving:
Ik ben aan het leren om later juf te worden:drawing: en heb het erg naar mijn zin!
Ook ik werk bij de spelverhuur centrale (www.spelverhuur.nl) net als mijn zus!
verder voetbal ik samen met marjolein, renske en marcella in een zaalvoetbalteam:soccer: (moet je eens indenken als we het wedstrijdformulier moeten invullen 4x rietveld!:-d )
zomers doe ik vaak waterskien en monoskien:surfer: .
En in de winter skie ik en verder vind ik alle sporten eigenlijk wel leuk!
duss dat was het wel zo'n beetje..
Wie word het volgende rietveldje?:shades:
20 Oct 2006, 10:19
Ja dat ben ik!
Ik ben dus het allerliefste nichtje van Marjolein en Irene, en het schattigste zusje van Marcella(Ook wel Sal genoemd). Ik ben 18 jaar, studeer psychologie aan de universiteit van Utrech en ik houd -om Sal en Marjolein maar even te citeren- ook van vakantie, een feestje en een wijntje(h) Ja ik voetbal dus ook al, (veld en stiekem zaal) ben onderdeel van de tweede generatie van de 4 legendarische Rietvelden :cheerleader:

Die Rietveld tshirts zijn trouwens echt wel de shit, dat vond ik al toen NERD ermee liep, nu kan zijn reputatie natuurlijk al helemaal niet meer stuk!

Oja muziek en vrienden zijn ook nog een belangrijk onderdeel van mn leven, kan namelijk echt niet zonder:-d

Volgendeeee!
22 Oct 2006, 21:13
Hmm, weinig verbanden hier.. (al is het wel zo dat mijn opa of mijn overgrootvader uit Papekop komt, wat weer dichtbij Polsbroek ligt).

Maar ik ben Pelle Rietveld (en ja, je hebt zowel een Amerikaans merk Pelle Pelle als ook Rietveld.. dus das helemaal top. Ik ben 21 jaar oud, na Boskoop en Hazerswoude-Dorp woon ik nu sinds 2 jaar in Zoetermeer.
Ik studeer op de Hogeschool Rotterdam/HES en dan aan de Randstad Topsport Academie.
Naast mijn studie werk ik als assistent marketing bij een kleine uitgeverij in Zoetermeer.
Ook bij ons is de naam redelijk aan het uitsterven, die druk ligt op mijn schouders. Want mijn vader heeft 10 zussen, daar kunnen we dus niets van verwachten, en 2 broers, die geen kinderen hebben. Vastberaden om een kleine Rietveld op de wereld te zetten ben ik dus wel.. ;-) Ikzelf heb 2 zussen, maar 1 ervan heet nu al geen Rietveld meer, want is getrouwd met de slager in Reeuwijk. Ook heb ik een stiefbroertje en een stiefzusje.. maar die heten dus ook geen Rietveld.

Mijn grote passie is atletiek, en dan in het bijzonder de tienkamp. Dit weerhoudt mij er overigens niet van om toch ook wel van dingen als wijn te houden. Maar door mijn sport heb ik al wel een heel stuk van de wereld gezien, dus dat blijft voorlopig wel prioriteit hebben. Hieronder nog een fotootje om ff een beeld te krijgen...

Subject Started by  Replies   Last 
Guido
6 Saturday, 19:15
Hendr!:beard:
0 Friday, 21:31
Sander Rietveld
34 4 Jul, 22:30
Boni
2 26 May, 13:05
Jorgen
6 26 May, 13:03
Sander Rietveld